2012. március 2., péntek

18. Fejezet: Mi a célja

A beszélgetésünk után nagyon meg könnyebbültem. Seb megértett engem ebből is látszik hogy tényleg szeret. Másnap mindketten korán keltünk mivel ma vannak a szabad edzések. Seb még lustizott egy kicsit addig én átsétáltam a fürdőbe és gyorsan le zuhanyoztam, majd a szekrényemben elkezdtem ruhát keresgélni. Végül is egy rövid farmer nadrágot, egy topp, és egy tornacipőt választottam. Mire elkészültem Seb a fürdőszobából lépet ki majd meg akadt rajtam a szeme miközben a hajamat csináltam. Én a tükörből láttam, majd hátra néztem és mintha nem vettem volna észre semmit:
-Szia drágám, valami baj van?
-Nem semmi, semmi csak elképesztően nézel ki.
-Naa azért ne túlozzunk.
-De tényleg szép vagy mikor veszed már észre. -odalépett hozzám átölelt és elkezdte csókolgatni a nyakamat.
-Hát ha ilyen szépen mondod akkor elhiszem, de most már indulj el szépen öltözni a végén még elkésünk. és neked meg kell nyerned 2 szabad edzést. -küldtem el a páromat a szekrénye felé.
-Na jó akkor csak egy csókot kérek. -nézet rám azokkal a nagy boci szemeivel aminek én nem tudok ellenállni, és erről a szokásomról nem is nagyon szeretnék leszokni. 
-Rendben de csak egyet. -de ez az egy is hosszúra sikeredet.
Csók után mindketten készülődtünk, majd elindultunk a pályára.
***
A pályára érve Sebnek elkellet mennie készülődni így egy magam maradtam de nem sokáig mert nem sokkal később megérkezett Dóri és Tommi is. Tommi elment Seb után, mi addig Dórival beszélgettünk.
-Tegnap elmondtam Sebnek mindent magamról, nem tudod elképzelni hogy mennyire megkönnyebbültem. 
-Nagyon örülök neki hogy minden rendben.Viszont valamit mondani szeretnék neked. 
-Mondjad nagyon megijesztesz .
-Nyugi semmi rossz, csak ezt még nem mondtam neked. Tudod tegnap Tommi elvitt vacsorázni egy gyönyörű étterembe. Beszélgettünk, jól éreztük magunkat, és egyszer csak megcsókolt.
-Dóri ennek nagyon örülök nektek -és megöleltem a barátnőmet.
Nagyon boldog voltam hogy végre ő is megtalálta a boldogságot egy olyan férfi mellet aki tényleg szereti, megbecsüli őt, és soha nem vágja át. Nos Tommi ilyen. Vártuk hogy a szabad edzés elkezdődjön, de egy olyan dolgon akadt meg megint a szemem, amit én egyszer már átéltem Németországba. Hanna volt az aki megint Sebbel beszélgetett. Ott hagytam egy szó nélkül Dórit, és Sebastianék fele vettem az irányt. Próbáltam a féltékenység jelét egy cseppet sem mutatni.
-Szia drágám, -és egy csókkal köszöntöttem a szerelmem.(persze ez tudatos volt Hanna miatt)
Szia Hanna, micsoda meglepetés hogy itt látlak téged.
-Szia Ivett, örülök hogy találkozunk.-és két puszival üdvözölt.
Én nem igazán tudtam ezt a dolgot hova tenni mivel, még Németországban nagyon lekezelően, és lenézően beszélt velem. Most pedig mintha évek óta a legjobb barátnők lennénk.
Ezután egy kis csend keletkezett, senki nem szólt egy szót sem. Végül a kínos csendet Sebastian szakította meg.
-Ivett, tudod Hanna azért jött mer nagyon sajnálja ami Németországban volt ő ezt nem így szerette volna, csak tudod fura volt neki téged mellettem látnia. 
-Igen Ivett bocsáss meg nekem miatta és remélem hogy ezek után nagyon jó barátnők leszünk. Beszeretném bizonyítani neked hogy már semmit nem érzek Sebastian iránt, és persze ő se irántam.
-Engem nagyon meglepet ez a kis vallomás, nem is tudtam igazán hova tenni a dolgokat. Végül Sebre néztem és láttam rajta hogy mennyire szeretné azt hogy mi jóba lennénk. Vettem egy mély levegőt és végül bele egyeztem.
-Rendben felejtsük el az egészet.
-Köszönöm szívem -és kaptam egy puszit a homlokomra a szerelmemtől.
-Ivett igérem hogy nem fogsz rá emlékezni hogy Sebastian és köztem volt valaha valami. És hogy az első lépést megtegyem szeretném hogy amint végzet Sebastian a szabadedzésekkel elmennénk egy kávézóba beszélgetni benne vagytok?
-Ez egy remek ötlet, ugye szívem? -nézet rám boci szemeivel drágám.
-Igen az. -de szerintem nem voltam túl meggyőző. 
-Remek akkor itt a cím. Sziasztok.
-Szia. -mielőtt még bármit is mondhattam volna Seb meg szólalt.
-Nagyon örülök annak hogy megtesztek mindent az érdekébe hogy jó legyen a viszonyotok. De sajnos mennem kell. Légy jó picim.
-Hajrá drágám. 
***
A szabadedzések után elmentünk a kávézóba. Hanna már ott várt minket, és nagyon örült nekünk. Igazat megmondva én ennek kevésbé örültem. Mindhárman le adtuk a rendelésünket. Én egy pohár narancs levet kértem, Seb is azt kért, Hanna pedig csak egy pohár ásványvizet kért. Végül Hanna kezdte el a beszélgetést.
-Nagyon örülök hogy eljöttetek és köszönöm hogy megbíztok bennem. -nagyon meglepődtem azon hogy mennyire szeretné azt hogy mi jóba legyünk. Bevallom hogy a beszélgetésünk  elején el is kezdtem neki hinni amit mond, de a közepe fele már egyre kényelmetlenebbül éreztem magam, mivel a "régi szép időkről" kezdtek el beszélgetni. Mondhatnánk azt is hogy talán engem már el is felejtettek hogy ott vagyok. Muszáj volt valamit kitalálnom hogy ezt a beszélgetést félbe szakítsam.
-Hanna tényleg köszi mindent meg ezt a meghívást is de nagyon fáj a fejem és szeretnék haza menni ledőlni. Seb haza viszel?
-Persze menjünk. 
-Hát persze mennyetek csak jobbulást Ivett. Sziasztok.
-Köszi, szia.
A kocsiban ülve azon járt végig az eszem hogy Hannanak ezzel mégis mi a célja. Remélem Seb nem fog a csapdájába esni. Ez az egy amitől én rettenetesen félek.

3 megjegyzés:

  1. Szia Ivettem!
    First komment, Ye! :D
    Szóval, eszméletlen jó fejezetet kreáltál, nagyon tetszett! Az eleje olyan cuki volt, ahogy Seb megdicsérte Ivettet, milyen szép :3 Nagyon aranyos volt. Látszik, hogy Seb mennyire szereti az ő Szerelmét :)
    Aztán jött Hannának az az ötlete, hogy beszéljék meg... há persze! Majd minnyá' :D Nem hiszek neki, ebben van valami furfangosság.. Hm... ez jó kérdés: Mégis mi a célja?
    Erre nagyon kíváncsi leszek, már nagyon várom a következő fejezetet! :) Remélem minél hamarabb hozod! :D Egyénként szerintem nagyon jól írsz, jól csavarod a szálakat, és egyszerűen imádom. Remélem már jól vagy! ;)
    Puszi: Dóri. <3

    VálaszTörlés
  2. szia Ivett :D
    örülök,hogy olvashattam a folytatást,ami nagyon jó lett;)
    egyet kell értenem Dórival,kÍváncsi leszek mi lesz a következő részben és igen alaposan bonyolítod a helyzetet :D
    hmm egy cseppet sem tetszik nekem Hanna...Seb pedig egyből vigyorog meg kéri Ivettet,hogy béküljenek ki Hannaval,holott én úgy érzem,hogy valami hátsó szándéka van.remélem Seb nem fog beleesni a csapdába.Ivett jogosan félti Sebit.
    siess a folytatással,már nagyon olvasnám azt is.
    puszi:Reny

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jó fejezetet kreáltál össze! :)
    Igen a kérdés valóban jogos mi a célja?
    Egyet értek szerintem van valami furfang a dolog mögött. Erre pedig ugyebár hamarosan fény fog derülni? Mert ugye hamar lesz folytatás?
    Puszi
    Zsömi

    VálaszTörlés