2012. március 9., péntek

19.fejezet. Harcolok érte

Amint otthon beléptünk az ajtón, párom oda lépet hozzám. -Jobban vagy ugye?
-Igen persze már kicsit jobban.
-Leszeretnél feküdni?
-Nem én inkább mást szeretnék. Mondjuk egy romantikus estét eltölteni veled. Na mit szólsz hozzá?
-Hát csábító az ötlet.
-Akkor ülj le a kanapéra és csak várj. -A párom leült én átmentem a konyhába, kivettem egy üveg pezsgőt a hűtőből, és két poharat  a szekrényből.Majd elhúztam a függönyöket, egy halk zenét kapcsoltam, és leültem a párom mellé a kanapéra. Seb kiöntötte a pezsgőt majd így szólt:
-Tudod hogy mi volt a legszebb dolog ami történt velem egész életemben?
-Nem mi?
-Az hogy téged megismertelek. Nálad szebb ajándékot nem is kívánhattam volna. Nem tudom mi lett volna ha nem lettél volna ott Németországban. -majd le tette a pezsgőt, ki vette az én kezemből is és elkezdte csókolni az ajkam.
-Tudod ez életem egyik legboldogabb perce. -és közben ráfeküdtem szerelmem izmos vállára. 
-Nekem is kicsim, és remélem hogy ez nem az utolsó ilyen esténk.
-Én is remélem, nem szeretném hogy ennek vége legyen.
-Tudod nem soká vége a szezonnak és 3 hétig csak a tiéd vagyok, csak tudod elszeretnélek vinni nyaralni, és azt szeretném kérdezni hogy hova lenne kedved elmenni?
-Hát tudod a legnagyobb vágyam Németország volt. A másik pedig nem nagy állom de nekem fontos. Elszeretnék menni a Balatonhoz, mondjuk Siófokra. Tudod már kiskorom óta nem voltam már ott, és sok szép emlék köt oda.
-Akkor a terv: elmegyünk először hozzám Svájcba, utána elmegyünk a szüleimhez már úgyis nagyon szeretnének téged látni. Utána pedig elmegyünk a Balatonhoz , tudod még úgyse voltam ott soha.
- Imádlak szívem, egyszerűen nem tudom elhinni hogy te tényleg az enyém vagy. -és szorosan átöleltem szerelmem. Így telt Sebbel a péntek esténk.
***
Másnap valami nagyon finom illatra ébredtem fel. A konyhából jött ez az illat. Mikor felkeltem és kimentem a konyhába nem nagyon hittem a szememnek. Az asztal szépen megvolt terítve 2 személynek. Középen egy nagy rózsa csokor állt, ellőtte pedig egy kis üdvözlőkártya volt.
A kártyán ez állt:
Jó reggelt drágám remélem hogy jól ébredtél,
Ezzel a kis meglepetéssel készültem neked,
Remélem ízleni fog  a palacsinta most csináltam
Először. 
Szeretlek Sebastian
Nagyon megkönnyeztem  ezt a kis levelet. Seb éppen a fürdőszobában volt, mikor kijött csak ránéztem, majd a nyakába borultam.
-Nagyon köszönöm ez tudod tényleg sokat jelent nekem. 
-Tudom szívem és nagyon -nagyon szeretlek téged picim. -és megcsókolt.
-Szerintem mennyünk enni kíváncsi vagyok rá hogy mennyire lett jó.
-Biztos nagyon finom drágám mivel te csináltad így biztos hogy nagyon fnom lett.
-Seb és én elkezdtünk reggelizni, tényleg nagyon finom volt. 
Reggeli után felöltöztünk Majd siettünk ki a pályára mivel ma van a 3. szabadedzés és ami a legfontosabb az időmérő. 
***
Kiérkeztünk a pályára Seben látszott hogy egyre feszültebb. Ez érthető mert igen nagy a tét. A szabadedzés egész jól sikerült neki, De délután az időmérő nem is sikerülhetett volna jobban neki. Seb megnyerte az időmérőt 1:18,773-mal. Második Webber lett, a harmadik pedig Alonso. Így a Red Bull duplán is ünnepelt. Sebre kb 1 órát vártam az időmérő után mivel nem nagyon tudott az újságíróktól szabadulni. Várakozásom közben valaki megszólított hátulról. Ismertem a hangot és hallatán összeszorult a gyomrom. Meg fordultam és Hanna állt ott. Próbáltam minél higgadtabb maradni.
-Szia Ivett
-Szia Hanna megleptél.
-Tudod azon gondolkodtam hogy ünnepeljük meg Seb első helyét.mondjuk este egy szórakozó helyen. Itt a cím gyertek ide Sebbel. Na de mennem kell Szia.
-Szia. -válaszolni se volt időm rá nem tudtam hogy ezt elmondjam most Sebnek vagy inkább ne. Ha nem mondom el mérges lesz rám mert eltitkoltam, de viszont ha ezt elmondom, és elmegyünk...belese merek gondolni hogy mi lehet. Hosszú gondolkodás után úgy döntöttem hogy elmondom neki. Mikor ezt elhatároztam éppen akkor jelent meg a párom kicsit meggyötörten.
-.Jaj drágám kicsit meggyötörtek téged ezek az újságírók.
-Egy kicsit, de hogy rád nézek egyből jobban vagyok.
-Örülök neki kicsim, de tudod este hivatalosak vagyunk egy szórakozó helyre. 
-Igen de jó, kihívott meg.
Itt szorult meg a torkom, elég nehezen akartam kimondani de végül kimondtam -Hanna volt az. -Nem hittem volna hogy ilyen nehéz lesz nekem ezt a nevet kimondani. 
-Drágám nagyon örülök neki hogy ennyire megértitek egy mást. -Ha Seb tudná hogy mire gondoltam akkor, biztos nem arra hogy mi puszi barátok leszünk, de neki ezt nem akartam elmondani, mivel láttam hogy sokat jelent neki, csak azt nem hogy miért.
-Igen Seb tényleg nagyon jól kijövünk egymással. De lenne egy kérdésem.
-Mi lenne az?
-Miért olyan fontos neked hogy én Hannaval jól kijöjjek?
-Ezt most mért kérdezed?
-Csak mert érdekel, és szeretném tudni.
-Mert tőlem Hanna nagyon őszintén bocsánatot kért, és ő akkor is  nagy szerepet játszott az életemben mikor nem voltunk együtt. De mielőtt félre értenél bármit is téged szeretlek és soha nem hagynálak el érte. Ugye hiszel nekem?
-Igen kicsim hiszek, és köszönöm hogy öszinte voltál velem. -majd megcsókolt.
Engem igazából nem nyugtatott meg sőt most mondta nekem hogy Hanna még fontos neki. De azt meg igérem hogy soha nem fogom engedni hogy Hanna elvegye tőlem mert ő életem szerelme és harcolni fogok érte amíg csak kell.

3 megjegyzés:

  1. Szia Ivett :)
    nagyon jó rész lett.Hann mi a görcsnek nem tűnik el Seb és Ivett életéből?és mi az,hogy még fontos Seb számára Hanna??ha egyszer szakítottak,annak oka volt és el kell felejteni,nem pedig puszi-pajtásoknak lenni.úgy érzem,hogy be fog kavarni,amit őszintén szólva nem nagyon szeretnék!!
    siess a folytatással.
    puszi:Reny

    VálaszTörlés
  2. Szia Ivett! ^^
    Hát ez a rész nagyon jó lett, főleg az eleje nagyon romantikus és cukor lett, imádtam! :D Seb nagyon őszinte Ivettel, és ez tetszik, természetesen nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy ez egy kapcsolat alapja, és náluk ez működik. Aztán mikor olvastam, hogy megint megjelent Hanna.. pf. Istenem, minek az a csajszi oda? :O Látszik, hogy mesterkedik valamiben, és Seb be fog dőlni neki, érzem. Kíváncsi vagyok, mi lesz ezen a kis ünneplésen, nagyon érdekesnek ígérkezik a következő rész.
    Örültem, amikor olvastam, hogy újat tettél fel. Remélem a következő is hamar jön! ;)
    Puszi: Dóri. <3

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jó kis rész lett.
    Az meglepett mikor azt mondta Seb, hogy Hanna még fontos számára. Jó döntés volt, hogy Ivett elmondta a meghívást, abból csak nagyobb baj lett volna, ha nem teszi meg.
    Tessék mihamarabb hozni a frisst.
    Egyébként én is meghoztam a folytatást.
    Puszi

    VálaszTörlés