2011. november 20., vasárnap

10.fejezet: Nagy meglepi

Sebastian állt ott egy gitárral a kezében és énekelni kezdett. Nekem nagyon tetszett  bár ezt a többi vendégről nem igazán mondhatjuk el. Kiabáltak hogy hagyja abba de őt egy cseppet sem érdekelte.
Végül ki kiabáltam neki:
-Mit csinálsz te bolond?
-Énekelek neked  addig amíg újra velem leszel és elhiszed nekem hogy tényleg csak veled akarok lenni: -Valami olyat csinált ami végkép meg lágyította a szívem, kimondta magyarul hogy: -Szeretlek!!!
-Ezen nem kellett olyan sokat gondolkodnom hogy mit csináljak abban a pillanatban leszaladtam hozzá a lépcsőn. Az emberek közben az ablakban fényképeztek és videóztak mert időközben mert rájöttek hogy ki is ő valójában. Mikor kiléptem az ajtón a nyakába ugrottam és a fülébe súgtam: I LOVE YOU!!! majd felemelt és megcsókolt. Ekkor persze a vakuk elkezdtek pislogni és biztos voltam benne hogy ez már nem sokáig maradhat titokban, de ez most egy cseppet sem érdekelt hanem inkább örültem annak hogy újra mellette lehetek.
-Szerintem menjünk fel, na mit szólsz hozzá? -kérdeztem
-Rendben. -mondta
Mikor felértünk a szobába egy kicsit mindketten zavarba éreztük magunkat de hosszú csend után végül megszólalt:
-Na hogy tetszett? 
-Hát szerintem nagyon szuper volt, imádtam.
-nem hiszem el hogy ez neked tényleg tetszett. -mondta kicsit értetlenkedve.
-Nekem nem a hangod miatt tetszett hanem azért mert láttam hogy szívből jött és ez bárminél többet jelent nekem. De azért énekesi karrieren ne nagyon gondolkoz. -csíptem egy kicsit oda.
Ezen mind ketten elmosolyogtunk.
-Figyelj tudom hogy csak tegnap óta vagyok szabad és neked gyors ez a z egész de hidd el hogy már túl vagyok Hannán és csak téged szeretlek És hogy ezt be bizonyítsam holnap a futam után felvállallak téged mindenki előtt. Mielőtt bármit is mondanál más választásunk egyébként sincs mert a mai ki akciómmal tuti hogy benne leszünk az újságba.
-Sebastian figyelj nekem ez így sok még otthon se tudják hogy mi van köztünk  és tudod így kisebb az esélye hogy rájönnek mert ha te jelented be akkor tuti az egész világon rólunk beszélnek. Szóval bocsi de ezt még ne. Tényleg ne haragudj.
-Nem haragszok megértelek téged, várj van egy ötletem. Én úgy is itthon vagyok a pálya miatt vagyok szállodába, szóval én bármikor találkozhatok a családommal ezért a futam után nem kell haza mennem. Ezért arra gondoltam hogy 2hét van a magyar nagydíjig és én már holnap elutazok veled és elmondjuk a családodnak. Na mit szólsz hozzá?
-Hát szóhoz se jutok hallod ezt tényleg megtennéd értem?
-Érted bármit -és adott a számra egy puszit.
Közben be jött Dóri is.
-Bocsánat megzavartam valamit?
-Nem semmit úgyis indulni készültem. Akkor holnap a pályán találkozunk ugye?
-Igen persze. -és megcsókoltuk egymást.
-Na gyorsan mesélj el nekem mindent  faggatott Dóri
-Rendben de előbb te meséld el nekem hogy kivel látott téged Tommi?
-Figyelj míg te Sebistél nekem is elkellet töltenem valahogy az időt. Egyébként meg holnap ha akarod magatokra hagylak titeket mert az utolsú napotok lesz és...
-Hát én arra gondoltam hogy ketten sétálunk meg vásárolunk holnap. És mindent elmeséltem neki.

3 megjegyzés:

  1. Szia Ivettem! :))
    Ez eszméletlen jó lett, és ultracuki is! :D Fúúú. Ez a Seb :D Ki hitte volna? :D Nagyon aranyos, és biztos vagyok benne, hogy jó hangja van!!! :P
    Tényleg szívből jött neki a dolog, és remélem együtt maradnak most már tényleg. :)) Ja és persze, az utolsó pillanatban betoppanok én, és megzavarom a dolgot :\ :D Klassz! :D Jaj, remélem összehozol Tommi-val , mert kellene egy jó kis edző nekem! :P <3 :D Nagyon jó lett!
    Puszi: Dóri.

    VálaszTörlés
  2. Dóri,Dóri,nem szép dolog megzavarni a kis szerelmeseket :D Ivett,minél hamarabb hozdd össze Dórit Tommival :D szerintem cukik lennének :)
    erre a fejezetre nem találom a szavakat:NAGYON JÓ!!!egyre jobb vagy :D sokat fejlődsz,ezt hozzá kell tegyem :) Seb meg....most mondjam azt,hogy megtudnám zabálni?^^
    várom a folytatást ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    A kis aranyhangú énekes! Nagyon kis cuki és kis romantikus dolog volt ez az éneklés ám! És ejnye bejnye Dóri, ilyen rossz időzítést! Tényleg szükség van Tommira, így ő leköti majd és nem toppan majd be rosszkor! :D
    A fejezet egyébként jó lett és várom a folytatást!
    És köszönöm a kommentet is!
    Puszi
    Zsömi

    VálaszTörlés