2011. november 2., szerda

7.fejezet: Tényleg szeretem?

Reggel én keltem fel előbb azt hittem hogy csak álmodtam azt a csókot, de mikor megláttam a mellettem fekvő Sebet rájöttem hogy nem állom és nagyon boldog voltam miatta. Csak attól féltem hogy megbánta amit tett mert még csak tegnap szakítottak a barátnőjével, és biztosan gyors volt még neki. Leültem mellé az ágyra és elkezdtem simogatni a fejét. Nagyon édesen aludt, sokáig eltudtam volna még nézni de elkezdet ébredezni.
-Jó reggelt hogy aludtál? -kérdeztem meg tőle.
-Egész jól, sikerült végig aludnom az éjszakát.
-Na annak örülök tessék idd meg ettől fel is fogsz ébredni. -adtam a kezébe egy csésze kávét.
-Köszi. Egyébként tudod min gondolkoztam? Hogy mi lenne a legjobb.
-Igen, és mire jutottál? -kíváncsiskodtam egy kicsit
-Arra a következtetésre jutottam hogy ha szeretett volna akkor nem csinálta volna ezt és nem is tudnék többet megbízni már benne. De viszont annak örülök hogy nem vettem meg a gyűrűt amit kinéztem neki és nem kértem meg a kezét.
-Na az biztos hogy ha így hozzád ment volna az csak is  a pénzed miatt lett volna és ez nagy szemétség lett volna tőle. -Seb csak elmosolyodott rajta.
-Egyébként mond miért vagy itt, és mért segítesz nekem?
-Mert barátok vagyunk, és erre valók a barátok.
-De tudod a barátok nem csókolóznak -mondta egy kicsit meglepően.
-De hát ezt nem is én kezdtem. -próbáltam meg mentegetőzni. 
-Nyugi csak vicceltem. -oda jött hozzám és átölelt.
Nagyon jól eset az ölelése. De mikor rápillantottam az órára közbe kellet szólnom.
-Egyébként indulni kéne már nem gondolod?
De persze akkor menny a szobádba és készülődj és a pályán találkozunk.
-A meghívó az  csak péntekre szólt csak nem?
-De. Akkor most meghívlak téged is meg a barátnődet is okés?
-Okés -és ki vettem a kezéből a 2 jegyet.
-Akkor ott találkozunk. Szia
-Szia
-Várj Ivett!
-igen?
-Köszönöm hogy itt voltál velem.
-Ne csak nekem köszönd Tommi jött el hozzám hogy mi történt ha ő nincs nem jövök rá hogy mi is történt.
-Rendben neki is megköszönöm de most csak neked tudom. Még egyszer köszönöm.
-Szívesen. Ha kell valami csak szólj rendben?
-Persze 
-Szia
-Szia
Az volt a szerencsém hogy a szobám csak 1 emelettel lejjebb van a szobám. Mikor bementem Dóri már várt hogy meséljek neki hogy mi történt mert észre vettem hogy nem itt töltöttem az éjszakát. De ő viszont még úgy tudta hogy vacsorázni mentünk.
Na végre hogy itt vagy, hol voltál, csak nem máris nála aludtál? -mondta  sejtelmesen 
-Hát igen tényleg ott aludtam nála de nem úgy. -Szépen elmeséltem neki mindent Tommi érkezésétől egészen ma reggelig.
-Hát ez komoly? Szegény Seb hogy lehet vele ilyen az a nő de komolyan. Te meg csak jól jártál olyan édesek vagytok együtt.
-Csak tudod azaz igazság hogy nem azért csókolt meg mert szeret hanem mert szomorú volt.
-Mért te ilyennek ismerted meg? Szerintem nem, és Tommi is mondta hogy érez irántad valamit nem?
-De csak...
Nincs semmilyen csak hanem gyere készülődjünk és induljunk és meg látjuk hogy mi lesz a folytatás oké?

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jaj, szuper kis fejezet lett ám! Még hála, hogy nem vette meg azt a gyűrűt! Olyan kis cuki volt, amikor a csókra terelődött a téma és utána azonnal ölelt is! Hát! Álom az ilyen pasi! :D
    Siess a folytatással már várom!
    Puszi
    Zsömi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm és igyekszem a folytatással :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Ivett! :))
    Nagyon jó lett, Fúúú Sebi nagyon cuki!! *-* :DD Kisédeees. :D De jó, hogy nem kérte meg Hanna kezét! :DD MEgkönnyebbültem! :D <3 Nagyon cukik így együtt!
    Hallod, ha Seb azt mondaná neked tényleg, hogy meghívlak téged meg a BARÁTNŐDET :DDD Whúúú én ott dobnék egy hátast! :DDD Várom a folytatást! Puszi! Dóri.

    VálaszTörlés
  4. én is szívesen aludnék Seb mellett...:P nagyon jó,hogy rádöbbent arra,hogy milyen nő is Hanna és nem követett el olyat,amit később megbánt volna.össze kell jöjjenek Ivettel!!!!mindenképpen :P várom a folytatást ;)

    VálaszTörlés
  5. Szia:D
    Ahogy ígértem elolvastam:D Nagyon szupii és izgalmas a történet:D Olvasni fogom.
    csak így tovább!;D

    VálaszTörlés