2011. november 4., péntek

8.fejezet:Igen vagy nem?

 Nagyon köszönöm mindenkinek aki eddig olvasta és hozzászólást is írt,
remélem nagyon rossz nem lett

-Na készen vagyok. Szerintem indulhatunk is. -mondtam
-Csak egy percet kérek. -kiabált ki Dóri a fürdőből.
-Siess. -közben kopogtak az ajtón
-Oda mentem és kinyitottam elképzelni se tudtam hogy vajon ki az. Mikor kinyitottam az ajtót nagy meglepetésemre Seb állt az ajtóban.
-Szia hát te mit keresel itt azt mondtad hogy a pályán találkozunk nem?
-Tudod féltem hogy nem találtok oda és azon gondolkoztam hogy elviszlek titeket.
-Nagyon vicces vagy meg egyébként nem tudom hogy be ülhetek-e egy őrült autójába -csíptem vissza egy kicsit.
-Szóval őrült majd meglátjuk. -mondta és felemelt és oda szaladt velem az ágyhoz és le dobot.
-Na ki is az őrült.
-jól van na vissza vonulok. 
Közben Dóri is ki jött a fürdőből.
-Ivett ki van itt? -kérdezte  és nagyon meglepődött mikor meglátta.
-Szia.
Szia.
-Várj bemutatlak. Sebastian ő itt Dóri a legjobb barátnőm. Dóri szerintem neked nem kell be mutatnom.
-Hát örülök Dóri hogy megismertelek.
-Én is téged.
-Na akkor hölgyeim mehetünk?
-Igen. -mondtuk mind ketten.
-Mikor oda értünk a parkolóba egy csomó újságíró várt minket. Én ott ültem Seb mellet és nem tudtam mit csinálni a helyzettel biztos voltam benne hogy rájöttek hogy Seb szakított Hannával.
-Most  mit csináljunk? -kérdeztem egy kicsit megilyedve.
-Hát ez most jó kérdés. -mondta és elő a telefonját és felhívta Tommit aki 2 testőrrel jött ki. Velük nagy nehezen be jutottunk. Én egyből  arra tudtam csak gondolni  hogy holnap a címlapokon fogom vissza  látni magam és én ezt nagyon nem akartam. Seb is észre vette rajtam hogy valami nagyon nincsen rendben valami.
-Valami baj van?
-Nem nincs csak tudod nem akarok megint az újságokban szerepelni érted?
-Emiatt ne aggódj gondoskodom róla hogy ne kerülj be. De tényleg csak ez a baj?
-Persze, miért még mire gondolsz? -körülnézet és félre hívott.
-És ugye nem haragszol a tegnap este miatt?
-Persze hogy nem csak tegnap szakítottál a barátnőddel és...
-Ne mondj semmit. -szakított félbe.
-Tudod olyat érzek mikor veled vagyok amit még talán Hannával se éreztem és tudod hogy most itt vagy lehet hogy furán hangzik de nem hiányzik. -Közelebb lépet és megcsókolt. Én is vissza csókoltam de közben sírtam és a könnyem végig ment az arcomon egészen az ő arcáig.
-Megbántottalak vele? Nem akarom hogy miattam sírj Jobb ha egyedül hagylak egy kicsit.
-Ne kérlek maradj itt velem ne hagy egyedül.
-Sebastian gyere készülnöd kell. -szólt Tommi
-Most mennem kel de ha vissza jöttem választ kérek hogy szeretnél velem lenni vagy nem.
-Ezzel elment. Én hirtelen hangos sírásba kezdtem. Oda jött hozzám Dóri:
-Ivett mi a baj ki bántott meg?
-Tudod Seb megkérdezte hogy szeretnék e vele járni.
-De hát ez jó hír nem?
-De csak nagyon megilyedtem.
-Figyelj vegyél nagy levegőt és nyugodj meg és nézzük végig az időmérőt. Oké?
-Okés.
-Az időmérő rendben lement megszerezte a pole-t. Nagyon örültem neki, és persze mindenki itt hátul. Éppen beszélgettem Dórival mikor valaki megfogta hátulról a vállam. Seb volt az hogy választ kapjon a kérdésére: Igen vagy nem?

5 megjegyzés:

  1. Természetesen IGEN!!Vagyis remélem hogy igent fog mondani!!Várom a folytit!!Így tovább:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Tetszett a fejezet nagyon!
    Hát én nagyon is remélem, hogy a válasz ez lesz: IGEN!
    Siess a folytatással!
    Puszi
    Zsömi

    VálaszTörlés
  3. TERMÉSZETESEN IGEN!!!:D:D nagyon jó fejezet lett és megleptél vele :) mármint azzal,hogy Seb máris járni akar Ivettel.de nagyon örülök :)
    és bocs,hogy csak most tudtam elolvasni,de a tegnap este későn értem haza.ilyen,ha végzős vagy...ruha próba,fotózkodás az albumba meg ehhez hasonló dolgok...:D

    VálaszTörlés
  4. Na akkor már én válaszolok: IGEN! :D
    Nagyon jó lett Ivettem! :))
    Szerintem ez így jobb lesz, ha ketten fognak majd a dolgok elé nézni, mármint Seb meg Ivett. Együtt minden könnyebb, szerintem, és nekik is így lenne helyes. Sebinek kell valaki, aki mellette áll mindig, és elfelejti Hannát. :) Ebben csak Ivett tud segíteni! :) Puszi:
    Dóri.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóó let*-*:D Uhh.. ez nagyon tetszik:D(Y)(Y)

    VálaszTörlés