2011. november 26., szombat

11. fejezet: Bizalom, bizalom

-Te olyan szerencsés vagy, nem sok fiú csinálna meg ilyet egy lányért.
-Igen tényleg nem és ez nagyon jól eset tőle és nagyon aranyos volt és teljesen elolvadtam tőle.
-Holnap reggel megint eljön?
-Nem neki most korábban kell mennie ugye az előkészületek miatt. Annyira szeretném ha megnyerné a futamot nagyon sokat jelentene neki a hazájában nyernie. De egyébként hogy mi lesz velünk utána azt még én se tudom.
-Utána jön Magyarországra és azután pedig nyári szünet lesz és lesz elég időtök hogy együtt legyetek
-Hát igen de majd meglátjuk szerintem tegyük el magunkat holnapra az lesz a legjobb. -mondtam és elmentünk lefeküdni. Nagyon nehezen tudtam elaludni végig azon kattogott az agyam hogy tényleg mi lesz. De végül sikerült elaludnom.
Reggel  alig tudtam kikelni az ágyból olyan fáradt voltam, de végül mégis csak sikerült elindulnunk. Hamar oda is értünk és Dórihoz szóltam:
-Dóri mindjárt jövök megnézem Sebet, de nézd csak itt van Tommi.
-Szia -köszöntünk neki.
-Sziasztok
-Akkor elmegyek -szóltam
-Rendben menjél egy kalappal.-szólt Dóri
-Hova megy? -kérdezte Tommi.
-Szerinted? -mondta Dóri
Én láttam hogy el lesznek ők ketten így bátran vettem az irányt Sebhez.
Mikor oda értem hozzá egy szőke lánnyal beszélgetett nem tudtam ki az de végűlis ha nem megyek oda akkor soha nem tudom meg. Így rávettem magam és oda mentem.-Sziasztok -és adtam Sebnek egy puszit.
-Szia -láttam rajta hogy most nem számított rám.
-Ivett bemutatom Hannát, Hanna ő Ivett.
-Szia örülök hogy megismertelek. -nyújtotta a kezét.
Udvariasságból én is vissza köszöntem de nem szivesen tettem. Ezután elég kínos csönd támadt, de végül Hanna megszólalt.
-Látom Seb nem veszített az izlésén maradt a szőke lányoknál. -és én észre vettem a hangjába valami gúnyt is. Azt hittem hogy szétrobbanok az idegtől.
-Na én megyek Ivett örülök hogy megismertelek. Seb pedig nagyon jó hogy megtudtunk egyezni és kibékültünk. Sziasztok. -és nyomot egy puszit Seb arcára. 
Én tényleg azt hittem hogy neki megyek de Seb látta hogy mire készülök és meg fogott.
-Figyelj ez most mire volt jó ha kérdezhetem?
-Azért jött hogy bocsánatot kérjen és hogy barátok maradjunk tudta hogy már nincs nálam esélye. 
-Hát pedig ahogy láttam meglepődött mikor meglátott és nem számított rá hogy én is vagyok. De elakartad mondani neki ugye? 
-Igen el persze. Figyelj én téged szeretlek és Hannának már nem bocsálltok meg ígérem. Van egy ötletem én nekem most mennem kell és addig gondolkozz el hogy megtudsz-e bennem bízni. -és ott hagyott. Én elég rosszul éreztem magam mert nem így akartam és elég meglepődve elindultam Dóriék felé. Látták rajta hogy meg vagyok lepődve és nem igazán tudom felfogni hogy mi történik most.
-Mi a baj? -kérdezte Dóri
-Hát... Egy darabig haboztam de elmondtam nekik.
-Mit kereset itt Hanna? -lepődött meg Tommi is
-Hogy Sebbel barátok legyenek. -mondtam gúnyosan.
-Figyelj tudom hogy mi bajod van de ne aggódj amiatt hogy ki békülnek igaz Seb könnyen megbízik emberekben de akiben egyszer is csalódik abba nem fog tudni ugyanúgy megbízni. Higgy nekem ismerem már eléggé. Ezért is mondom most neked hogy próbáld meg nem elveszíteni a bizalmát és legyél kevésbé hisztis. -és ezen mind 3an elmosolyogtunk. 
-Köszi, én elmegyek sétálni. -szóltam és elindultam.
Végig azon gondolkodtam amin Tommi mondott. Bíznom kell Sebben mert egy kapcsolat csak akkor működik ha mind a 2fél megbízik a másikban. Egy kis séta után vissza mentem és elég  nehezen ment Sebnek a verseny és tudtam hogy miattam van kikellet találnom valamit és eszembe is jutott valami de ehez Tommi segítsége kellett. Meg is kerestem.
-Tommi lenne egy nagy kérésem ezzel talán Seben is segíthetünk. 
-Mi lenne az. -kérdezte
-Rátudnád venni Cristiant hogy megengedje hogy beszéljek vele csapat rádión meg mondom neki hogy szeretem és hogy meg várom.
-Hát nem tudom hogy megengedi-e de egy próbát mindenkép megérdemel. -mondta
Oda mentünk Cristianhoz aki nehezen de megengedte. Felvettem a készüléket és kicsit megcsukló hangon de megszólaltam.
-Hé bajnok én vagyok az Ivett szeretlek és meg várlak bízok benned és kapd össze magad és nyerd meg nekem ezt a versenyt hallod.
-Ivett te vagy az. -mondta és hallottam hangján hogy ő is elérzékenyült.
-Ne beszélj inkább vezess és ne felejtsd el hogy szeretlek. -és ezután az apró párbeszédünk után a boxban mindenki csak tapsolt én meg szóhoz s jutottam. Jó volt látni hogy használt mer Seb már az első helyért harcolt és az utolsó körben meg is szerezte. Ez a kis esett miatt rájöttem hogy igazából milyen fontos nekem Seb.

4 megjegyzés:

  1. Hát örülök neki, hogy a végére minden megoldódott!Hanna meg egy kis szuka bocsánat a kifejezésért!Remélem továbbra is ilyen jó részekkel szolgálsz!Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Jó lett a fejezet! Azt hittem, hogy Hanna bekavar, de szerencsére nem! Jó kis ötlet volt ez a rádiós beszélgetés!
    Siess a folytatással!
    Új fejléc került fel nálam, ha ráérsz kérlek szavazz róla.
    Puszi
    Zsömi

    VálaszTörlés
  3. egyre jobb ez a sztori :D mit keresett ott Hanna???meg tudom érteni Ivettet!én sem reagáltam volna jobban és tuti,hogy jól megtéptem volna!!!azért kíváncsi lettem volna,hogy Seb vajon elmondta-e volna Ivettnek,hogy Hannaval találkozott.
    jó ötlet volt ez a rádiós beszélgetés :D aranyosak vagytok ;)
    várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Ivettem! :)
    Nagyon jó lett, és neked is csak azt tudom írni: Így még érdekesebb volt szezonzáró után elolvasni a fejezetet! ;)
    Jaj ez a Hanna... fúúú... te! Mikor olvastam, hogy milyet mondott Ivettnek, én a helyedben kitéptem volna az összes haját!!! :D
    Végül is, érthető volt, miért haragudott meg egy kicsit Sebre Ivett...
    De ez a befejezés! :D
    Én egyszer ilyet álmodtam, és bevallom ezt olvasni még jobb volt! Hát ez állati édes volt! Ivettnek jó ötletei vannak :D Hát igen, az én barátnőm! <3 Amúgy alakulóban vagyok már Tommival?? :D
    Majd hívni foglak, valamikor a héten! :) És akkor végre úgy beszélhetsz velem, hogy nem sírok! :D Tényleg... bocs érte, csak érzelmilek hulla voltam... :) De most már minden oké. Csak kicsit idegesítő, hogy mennyi kép van a pezsgőzésről, meg az ilyen dolgokról, és mindenről lemaradtunk az RTL miatt :(( Az adatlapodon találsz egy videót, amit én csináltam, remélem tetszik neked, és boldogsággal gondolsz vissza az elmúlt 2011-es szezonra, mint én! Imádlak, ezt ne feledd, és amint tudunk beszélünk, remélem most már összejön Facen is!
    Puszil: Dóri.

    VálaszTörlés