2011. december 9., péntek

13.fejezet:Seb családja

Sziasztok nagyon örülök hogy eddig tetszett a történet szeretnék
 minnél több hozzászólást, és véleményt róla :))



-Seb én félek. -és egyre közeledtünk a bejárati ajtó felé.
-Nyugi nem lesz semmi baj bíz bennem rendben? -mondta édes lágy hangján.
Én erre csak bólogattam mivel meg se tudtam szólalni. Szép lassan bementünk az ajtón  és Seb beköszönt, és persze angolul hogy én is értsek mindent először Fabian szaladt oda hozzánk Seb kisöcse. Nagyon örült hogy végre láthatja Sebet, és láttam Seben is hogy örül neki. Mikor beljebb léptünk már ott volt Seb két nővére Stephanie és Melanie és az apukája Norbert.
-Sziasztok már nagyon vártunk titeket köszönt Melanie és oda jött üdvözölni apukája és Stephanie is.
-Látom rajtad hogy nagyon meg vagy lepődve mondtam Sebastiannak hogy szóljon hogy ide hoz téged szerintem őse örülne neki ha ezt vele teszik meg. -mondta Melanie.
-Semmi baj azért örülök hogy itt lehetek. -szóltam egy kicsit szerényen.
Közben kijött Sebb anyukája Heike is. 
-Sziasztok de jó hogy megjöttetek már vártunk titeket, de viszont sietek vissza is mert a végén oda égetek valamit. -mosolygott.
-Miattam nem kellett volna ennyit fáradozni.
-Áhh semmiség, csak üljetek le és egy 5 perc múlva pedig vacsorázunk. -és vissza ment a konyhába.
-Seb nagyon aranyos a családod. -és szájon pusziltam.
-Mondtam hogy semmi okod arra hogy aggódj. -mondta és ő is meg puszilt. 
Egész végig nagyon jól éreztem magam, elmúlt az a szorongás amit a gyomromban éreztem. A vacsora is nagyon finom volt és egész végig kérdezősködtek hogy hol találkoztunk, hogy jöttünk össze, hol lakom. Ezekre a kérdésekre szívesen válaszoltam mert jó volt látni mennyire szeretik Sebet. Vacsora után egyből indulnunk kellet mert elég messze volt a szállodánk és már későre járt. Elbúcsúztunk mindenkitől, elindultunk. Mikor a szállodához értünk és beléptünk a szobába nagy meglepetés ért minket. Dóri és Tommi a kanapén aludt el film nézés közben. Mi Sebbel jól elmosolyogtunk rajta nagyon édesek voltak együtt.
-Szerinted felébresszük őket? -kérdezte Seb
-Szerintem ne nézd meg milyen aranyosak.
-Mióta vannak együtt?
-Szerintem nem régóta mert mikor Tommit elhívta Dórit vacsizni Dóri azt mondta hogy semmi.
-Hát de viszont ezt el se hiszem hogy Tommi végre nem a munkával foglalkozik. -mondta Seb, és Dóriék elkezdtek ébredezni.
-Jó reggelt vagyis jó estét -köszöntem mosolyogva.
-Sziasztok hát ti már itthon vagytok? -kérdezte Dóri
-Hát igen mivel elég késő van és holnap megyünk haza.
-Tommi szerintem gyere hagyjuk békén a lányokat pihenni. -és felsegítette a kanapéról.
-Akkor sziasztok. -köszöntek el a fiúk.
-Sziasztok. -és kimentek az ajtón.
-Na Dóri mesélj milyen volt a vacsora, ahogy láttam egész jól.
-Igen tényleg jó volt, utána haza jöttünk filmet nézni hogy majd megvárunk titeket. De rólam ennyit, na hova vitt téged Seb?
-Nem fogod elhinni, haza vitt Heppenheimbe.
-Na ne ez komoly?
-Igen elképzelheted hogyan éreztem magam. nagyon ideges voltam, de aztán egyre felszabadultabb voltam és a végére már nagyon jól éreztem. -mikor mindketten befejeztük a kis élmény beszámolónkat elmentünk lefeküdni. Már majdnem elaludtam mikor megcsörrent a telefonom Seb volt az SMS-t küldött. egy kis szerelmes versecske volt. Én is vissza írtam neki és ezzel el voltunk egy darabig.
Az SMS-ek:
S.:Úgy szeretnék sokszor vándor felhő lenni, suttogó széllel, hozzád elrepülni. Szép szemedbe nézni, csókolni a szádat, s veled tölteni hosszú éjszakákat. Szeretlek <3 <3 <3
Én: Valakiben egy költő veszettel.:) Én is szeretlek és hiányzol. :)
S.:Nem tudok nélküled aludni.:( nincs aki elaltasson.
Én: Gondold azt hogy ott vagyok melletted.
S,:De az nem ugyan az, akkor írj le nekem egy szép altató versikét.
Én:Te vagy a nap, mely lenyugszik este. Te vagy a hold, az éjszaka teste. Te vagy a csillag, mely a szemembe ragyog. Tudd meg, hogy szeretlek nagyon. Na ez megfelel? :)
S.: Igen csodálatos imáádlak :D <3
Én:Én is téged te bajnok de most már aludnunk kéne későre jár, nem gondolod?:)
S.:De igen csak nélküled nem szeretnék elaludni, nagyon üres az ágy másik fele.
Én:Pedig sajnos muszály lesz, de vígasztaljon az hogy holnap újra találkozunk.
S.:Igazad van akkor hagylak aludni. Jó éjszakát galambom szeretlek.<3
Én:Jó éjszakát bajnokom szeretlek.<3
-Nagyon sok időt elbeszélgettünk így, de minden szavának nagyon örültem, és borzasztóan jól eset. Egyre jobban kezdem érezni hogy mennyire szeret és mi mindenre képes értem. 

3 megjegyzés:

  1. Szia Ivettem! Fúúú te lány, ez nagyon jó lett! Grat! Seb családja olyan aranyos, és Ivettnek tényleg nem volt mitől félnie! :) jaj olyan jó, hogy tetszik nekik Ivett, tudtam hogy így lesz! :D Dóri és Tommi egyszerűen fantasztikusak! Olyan édesek voltunk :p nagyon jól kitaláltad! Ivett meg Seb pedig egyre 'desebb nagyon haláli ez a srác, és ezek az SMS-ek waaaah *-* grat! Puszi: Dóri.

    VálaszTörlés
  2. ez annyira édes rész lett :D Tommi és Dóri alaposan egymásra találtak,nem mondom :D és ezek az SMSek ^^ Seb egyre édesebb :D és egyre jobb a történet :)
    nálam is megérkezett a friss :) kukkancs majd be,ha gondolod és várom a véleményed :)
    siess a folytatással.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Jó fejezet lett! Tele volt aranyossággal és cukisággal ez a fejezet! :)
    Azt már tudtuk, hogy Seb nagyon édes, de hogy ennyire! :P
    Na és a Dóri Tommi páros se rossz!
    Következő fejezetet minél hamarabb! :D
    Puszi
    Zsömi

    VálaszTörlés