2011. december 28., szerda

16.fekezet: Az új lakás

Csomagolás után leültünk egy kicsit beszélgetni. Régen tudtunk már leülni és hosszabban beszélgetni.
-Figyelj, most tényleg nagyon szép, minden és nagyon jól érzem magam veled ennél szebb, és jobb dolog nem is történhetett volna velem mint az hogy megismertelek téged. De tudod a nyár se tart örökké, és te járod az országokat, én pedig itt maradok, és főiskolára járok. Hogy fogunk mi találkozni?
-Ne aggódj kicsim, mindent meg fogunk oldani, szeretjük egymást és csak ez a fontos és a szerelem csodákra képes. Majd hétköznap meglátogatlak, és néha pedig te is eljössz velem egy-egy nagydíjra. -mondta nyugtató hangon, közelebb csúszott hozzám és lágyan megcsókolt.
Nem mondom hogy nem esett jól mert nagyon jól esett. É megbízok benne, és most elhittem minden szavát. Ledőltem a combjára, és ő elkezdte simogatni a fejem míg végül elaludtam.
Reggel én keltem fel előbb, még indulás előtt megszerettem volna reggelizni, így arra jutottam hogy Sebinek is csinálok reggelit. Mikor végeztem vele bevittem a szobába, vissza bújtam az ágyba, a tálcát a lábamra tettem, és lágy csókokkal ébresztettem a kis szerelmemet. Nagy nehezende kinyitotta a szemét, és elmosolyodott.
-Jó reggelt bajnokom. -súgtam a fülébe.
-Jó reggelt, mi ez a jó illat. 
-Úgy gondoltam hogy ne üres hassal induljunk el, úgyhogy csináltam egy kis reggelit. -és elkezdtünk reggelizni.
Reggeli után egyből indultunk is. Elköszöntem otthon mindenkitől, és beszálltunk a kocsiba. Közben megcsörrent a mobilom. Megnéztem hogy ki az. és nagy örömömre Dóri volt.
-Szia Dóri, mizu?
-Csak azért hívtalak hogy rég beszéltünk, és hogy megkérdezzem mizu veletek?
-Hát nagyon boldog vagyok. Anyáék nagyon jól fogadták és most úton vagyunk Pestre. És veled meg Tommival mizu, jól meg vagytok együtt?
-Igen nagyon jól érezzük magunkat, de majd szeretnék veled találkozni, mondjuk délután?
-Rendben nekem megfelel.
-Akkor délután, Szia
-Szia. -és letettük a telefont.
-Dóri volt? -kérdezte meg Seb.
-Igen ő volt délután találkozok vele, persze ha nem tervezel délutánra semmi programot.
-Nem, menyél nyugodtan, és Tommival meg vannak? Tényleg fura hogy nem hívott és nem nyaggatott a munkával.
-Hát annyira jól érzi magát Dórival hogy téged elfelejtett. -mondtam kicsit elmosolyogva.
Bár Seb is jót mosolygott.
-És előbb hova megyünk a szállodába, vagy a pályára?
-Egyikhez se, van számodra egy kis meglepi.
-Ne már még egy meglepi, nem lesz egy kicsit sok?
-Nem, nem lesz. -és csak mosolygott.
-Hiába kérdezem meg mi az úgyse mondod meg igaz?
-Igaz, de már itt is vagyunk. -és kiszállt a kocsiból.
Egy nagyon szép környékre értünk Nem tudtam elképzelni hogy Seb mit akar itt. Bementünk egy házba, beszálltunk egy liftbe, és felmentünk egészen az 5. emeletig. Kiszálltunk a liftből és nem messze tőle Seb az egyik ajtóhoz ment, elő vett egy kulcsolt, kinyitotta az ajtót, és beléptünk. Egy gyönyörű lakást láttam ott, nem igen láttam ilyet még élőben. Meg akartam kérdezni hogy mi ez az egész de nem bírtam a meglepődötségtől szóhoz jutni, helyettem Seb szólalt meg:
-Tudod mesélted hogy, kolis leszel szeptembertől, de gondolkoztam ha tényleg az leszel, akkor hogy foglak meglátogatni, oda mégse mehetek utánad, így arra jutottam, hogy veszek neked egy lakást, nem nagy de szerintem otthonos. Na mit szólsz?
-Sebastian ezt nem fogadhatom el tőled, nem szabad ez túl drága lehetett és nem akarom hogy ennyit költs rám. Meg arról nem is szólva hogy ez úgy festene hogy a pénzedért vagyok veled együtt, és ez nekem nem hiányzik.
-Figyelj kicsim, én tudom hogy te mért vagy velem együtt, és csak ez a fontos. A többiek véleménye pedig nem számít. Ugye nem akarsz megbántani?
-Nem, dehogy is
-Akkor pedig igen is elfogadod, és mielőtt megszólalnál gyere menjünk körbe:
A lakás:
 Nappali:          
               
Konyha:
               
Fürdőszoba:
                   
Hálószoba:
                 
 Mikor végig néztünk minden helységet nem sok mindent tudtam mondani.
-Ez neked nem nagy?
-Hát nem a helységek méretére gondoltam hanem a mennyiségére.
-Ez egy vagyon volt biztos, még most is azt mondom hogy nem fogadhatom el.
-Ne kezdjük el megint jó? Ezt neked vettem mert szeretlek és nem szeretném ha most ezen kezdenénk el vitatkozni.
-Rendben elfogadom de csak egy feltétellel: ha te is itt maratsz velem, és nem a szállodába mész rendben? 
-Ha nagyon szeretnéd itt maradok veled, de most mennem kell ne haragudj de ha vissza jöttem csak a tiéd vagyok. -és megcsókolt.
-Rendben van addig felhívom Dórit és meg mondom hogy ide jöjjön, de tényleg siess. -és elköszöntünk egy csókkal.

2 megjegyzés:

  1. Szia Ivettem! :DDDDD
    Ez oltári fejezet lett, nekem nagyon tetszett! :D
    Seb már milyen cuki, hogy vett neked egy lakááást. *.* Halááli pasi! De így imádjuk! :P
    Jaaj.:D Hát beletettél engem is :P
    Haaahw:D *____* Tommi <3 Imáádom:D
    Már alig várom a következőt! :D
    Amúgy a képek is nagyon jók a lakásról, én is laknám! Klassz, hogy ilyen gyorsan jött a friss! :P Imádtam! :D
    Az is cuki volt, mikor reggelit csináltál neki :P Egyszóval: Nagyon jó lett!
    Ezek szerint a kövibe benne leszek (Y) Yeee :D
    Puszi: Dóri. <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Tetszett a fejezet. Jó volt a reggelizős rész és a lakás is jól néz ki. Egyszerűen szuper fejezet lett.
    Siess a frissel és bocsi, hogy csak most írok!
    Egyébként nálam is felkerült a friss. :)
    Puszi
    Zsömi

    VálaszTörlés