2011. október 18., kedd

1 fejezet: A nagy meglepetés

Sziasztok itt az első fejezet hát egy kicsit tényleg unalmas lett  de igérem hogy egyre jobb lesz és várom hozzá kommenteket :)  


Végre haza értem egy nagyon jó, de nagyon is fárasztó nyári táborról. Már azért is vártam mert már nagyon hiányoztak a szüleim már azért is mert 2 hónap múlva felköltözöm Budapestre mert főiskolára fogok járni és nagyon ritkán fogunk találkozni.
-Sziasztok megjöttem! -síri csend mindenhol. Lepakoltam a folyosóra, és beléptem a szobámba és egyszer csak...
-Meglepetés!!!-kiabálta mindenki én nagyon meglepődtem ezen az egészen és örültem annak hogy itt volt az összes barátom.

Szia Ivett! -köszönt  valaki a hátam mögül. Hirtelen a hangot nem ismertem meg. Hátra néztem és ott volt Dóri akivel még facebookon ismerkedtem meg egy Sebastian Vettel rajongói oldalon mivel ő a kedvenc forma 1-es pilótánk és még sohasem találkoztunk mert nagyon messze lakunk egymástól. 
-Jézusom te tényleg itt vagy és honnan tudtad hogy hol lakom és hogy kerültél ide. Szóhoz se jutok.
-Hát nekem is nehéz megszólalni anyukáddal beszéltem és ő hívott meg engem még a szüleimet is sikerült rávennie hogy eltudjak jönni hozzád.
-Elengedtek téged ide egyedül ilyen messzire pont miattam akit még nem is ismersz?
-Először is nem egyedül jöttem, másodszor a múlt héten költöztünk fel Pestre én meg úgy tudom hogy szeptemberben felkötözöl.
-El se hiszem lesz kivel dumcsiznom  Sebiről :) -Ép hogy kimondtam a nevét a szüleim és (nagy meglepetésemre) Dóri szülei nagy bejelentésre készültek:
-Szeretnénk egy kis meglepetéssel készülni a lányomnak és barátnőének Dórinak. Van nálam 2 repülőjegy Németországba és 2db 3 napos belépőjegy a forma1 német nagydíjára.
-Dórival először el se akartuk hinni de rájöttünk hogy ez igaz tényleg találkozhatunk álmain pilótájával Már mind 2-en nagyon vártuk a holnap reggelt hogy végre fel ülhessünk a repülőre és elinduljunk Németországba.

5 megjegyzés:

  1. Szia! jo sztorinak nez ki.Mar nagyon varom a fojtatast,sies vele.Ja es nem volt ez olyan unalmas csak hat minden sztorit elkel kezdeni valahol. Pusziii:Krisztina

    VálaszTörlés
  2. egyet értek Krisztinával :D valahol el kell kezdeni a történetet és már nagyon várom a folytatást :)
    fent van a folytatás nálam :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm nektek és sietek a a következő résszel :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Ivettem!
    <3
    El sem tudom mondani, mennyire imádlak! *.* Köszönöm, hogy gondoltál rám, és beletettél! :)) Ennél szebbet le sem írhattál volna!!! <3 Jaaj, te lány! Megbőgettél! :(((
    <3 Imádlak! Puszi!
    Dóri.

    VálaszTörlés
  5. Nyugi nem ált szándékomba megsiratni de örülök hogy tetszet :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés