2011. október 22., szombat

3. fejezet: Álom vagy valóság?

Mikor oda értem a színpadhoz már Sebastian egyből tudta hogy én vagyok az, nem tudom honnan de ebben a pillanatban nem is nagyon érdekelt, inkább az hogy mennyire csinálok majd bolondot magamból előtte, sajnos túl jól ismerem magamat és képes vagyok rá sajnos.
-Na úgy látom hogy megérkezett a nyertesünk.-mondta.
-Gratulálok tudtam én hogy jól választok -és olyan szemekkel nézett rám mint még soha. Látta hogy zavarba hozott, gyorsan levette rólam a tekintetét. Bárcsak tudná hogy ez milyen jól eset nekem.
Mikor lementünk a színpadról oda jött hozzám Dóri és nagyon izgatottnak tűnt, szerintem jobban izgult mint én.
-Na mesélj már milyen volt vele ott fent? -Kezdett elfaggatózni, persze magyarul hogy ő semmit ne értsen.
-Hát tudod valami káprázatos, olyan boldog vagyok.
-Kár hogy van barátnője mi.

-Hahaha viccelődj csak nyugodtan.
-Bocsánat hogy közbe szólok de meg kéne beszélnünk néhány dolgot a holnapi nap miatt. Egyébként ki a barátnőd?

-Sebastian ő Dóri a legjobb barátnőm.
-Szia Dóri örülök hogy megismertelek

-Szia részemről az öröm.-Közben Dórival egymásra néztünk és elmosolyogtunk
-Nem haragszol ha egy kicsit elrabolom?
-Nem persze mennyetek csak majd a szálódába találkozunk
-Rendben.

Akkor meghívhatlak egy kávéra és közben megbeszélünk mindet, benne vagy?
-Persze mehetünk. -mondtam neki de pontosan nem nagyon értem hogy mi mindent kell megbeszélnünk lehet hogy azért mert egy kicsit azért félek vele egyedül maradni.
-És mivel foglalkozol -kezdett el faggatni.
-Még tanulok szeptemberben kezdem a főiskolát.
-És mióta szereted a forma 1-et és kinek szurkolsz? -láttam egy kis huncut mosolyt az arcán és megpróbáltam egy kicsit csípősebben válaszolni.
-Hát tudod már kb 1 éve nézem a forma 1-et és Alonso meg Hamilton a kedvencem. -láttam egy kis lepődötséget az arcán aminek hangot is adott:
-Akkor...

-Mit keresek itt? Gondolom ezt akartad kérdezni. -egy kicsit félve de bólogatott.
-Csak vicceltem nekem tavaly óta te vagy a favoritom, meg a Red Bull csapat. -láttam rajta valami megnyugvást. Meg próbáltam egy kicsit faggatni de amikor kérdezni szerettem volna tőle valamit megérkezett Tommi Parmakoski Sebastian  személyi edzője.
-Sziasztok ó gondolom te vagy a szerencsés nyertes én Tommi vagyok
-Szia Ivett
-Mondtam én hogy egy lányt kell választani és elég csini. -próbálta halkan mondani hogy ne vegyem észre kisebb sikerrel.
-Na tudod hogy ott van nekem Hannah.

-Jól van na viccelni se lehet. -közben úgy tettem mintha semmit sem hallanék
-Csak agy egy percet kérek és megyek.-utána oda fordult hozzám. Látta rajtam hogy zavarban vagyok mert mindent hallottam.
-Sajnálom de mennem kell akkor holnap a Red Bull istálólyánál találkozunk. -és oda adta a belépő kártyát és elment.
Indultam volna én is de utánam kiabált.

-Azért örülök hogy téged választottalak. -ezt hirtelen nem tudtam mire venni de nagyon jól eset. 
Mikor a szálódába vissza tértem kénytelen voltam elmesélni mindent Dórinak.
-Hát hallod te vagy a világon a legszerencsésebb ember.

-Hát igen de ilyen barátnő mellet én is annak tartom magam. -ezután megöleltük egymást.
Késő éjjelig beszélgettünk mikor lefeküdtünk aludni csak sehogy nem tudtam elaludni azon gondolkoztam hogy ezt álmodom vagy  ez tényleg a valóság.

5 megjegyzés:

  1. Szia Ivettem! :))
    Hát Édesem, megint sikerült kicsit megkönnyeznem! :) Persze jó értelemben!
    Annyira jó lett, hogy az már hihetetlen! :) <3 Jaj... tényleg annyira bele lehet élni magam... Nagyon csodás *-* Gratulálok <3 De majd a többit Face-n! :)))
    Puszi: Dóri.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Szuper kis fejezet lett! El kell hinni, hogy ez nem csak álom ez valóság! :) Várom már a következő fejezetet!
    Puszi Zsömi

    VálaszTörlés
  3. köszönöm nektek igyekszem a folytatással :)

    VálaszTörlés
  4. csúcs szuper ez a rész :D Seb aranyos,mint mindig :P Tommi egyből rátapintott a lényegre,mármint,hogy Ivett nagyon csinos.Gondolom ezzel arra célzott,hogy hagyja a fenébe Hannát xD
    várom a folytatást .puszi <3

    VálaszTörlés
  5. köszi igyekszem a folytatással :)

    VálaszTörlés