2011. október 23., vasárnap

4.fejezet:Vajon mit is érzek én?

-Ivett ébresztő valamit látnod kell.
-Mi az mennyi az idő?

-7 óra de most nem ez a fontos.
-Na mi a baj megijesztesz.-közben feljebb csúsztam az ágyban
-Hát tudod lementem a büfébe kávézni és az egyik pasasnál ezt az újságot láttam.
-igen? Gyerünk mondjad már kíváncsi vagyok.
-Tudod mit lapoz bele és megérted. -mondta aggódva.
Mikor megláttam egy újság cikket Sebről és rólam először azt hittem hogy csak azért vagyok benne mert én nyertem meg a mai napot de sajnos Dóri reakcióit látva úgy véltem hogy ennél azért többről van szó. Elkezdtem bele bele olvasni és nem hittem a szememnek, nekem már a cím se tetszett:Mi van Sebastian Vettel és a szerencsés magyar lány között?

-De hát semmi sincs köztünk nem értem egy kép miatt nem lehet ítélkezni főleg hogy Sebastiannak még barátnője is van és nem venném a szívemre ha miattam szakítanának 
-Először is nyugodj meg. Egy újság cikk miatt csak nem fognak szakítani.
-De Sebastian biztos mérges lesz rám mert miattam került ilyen helyzetbe. -Nagyon meg ijedtem nem tudtam hogy hirtelen mihez is kezdjek elmenjek ma ne menjek
-Dóri szerinted elmenjek?

-Szerintem igen legalább megbeszélitek az egészet.
-De mi van ha Hannah is ott lesz hogy nézek a szemébe?

-Nyugi te nem csináltál semmi rosszat sőt Sebastian se csinált olyat amit meg kéne bánni, de ha csak csináltatok még is olyat amit...
-Áhh de hogy is! -mondtam kicsit felháborodva.
-Oké na figyelj most felöltözünk és elmegyünk és megbeszéled vele dolgokat okés?
-Rendben -mosolyogtam el.

Mikor megérkeztünk meg láttam de semmi olyat nem láttam az arcán ami arra utalna hogy látta volna az újságot..
-Na menny már oda nyugi.-mondta Dóri azzal ott hagyott.
-Szia megjöttem -mondtam egy picit szomorkásan nem mertem a szemébe nézni.
-Na jó ezt már nem bírom mielőtt mondanál is valamit sajnálom ami az újságban volt nem akarom hogy miattam szakítsatok a barátnőddel szerintem jobb ha elmegyek.
-Ne várj!-fogta meg a kezemet.
-Tudom hogy az újságírók szeretnek olyanokat írni ami nem igaz és ha Hannah ez miatt szakítana velem akkor nem szeret. Nem szeretném ha ez elrontaná napodat. Van egy ötletem most mennem kel de ha vissza jöttem a pályáról majd beszélünk még szóval várj meg itt. -nagyon vidámnak tűnt nem látszódott rajta hogy megbánta volna hogy megismert.
Oda jött hozzám Tommi:
-Nagyon tetszel neki tudtad? -mondta mosolyogva miközben a kezembe nyomot egy kávét.
-De hogy is ott van neki Hannah meg biztos szeretik egymást és nem akarok közéjük állni meg nem is érzek iránta semmit.-mondtam 
-Ne hazudj se nekem se magadnak. Na vár mondok neked valamit amit csak azért mondom el neked mert Sebastian  a barátom és érdekel mi van vele. Tudod közte meg Hannah között nincs minden rendben. Már egy hónapja folyton veszekednek és Sebastian se koncentrál a munkára miatta. Most már érted hogy miért akarlak titeket annyira összehozni?
-Igen de mért pont velem? -nem értettem ezt az egészet.
-Azért mert csak nálad láttam hogy úgy néz rád mint Hannáhra szokott nézni, pedig sok lány rajongója van ám.
-Gondolom azért nem láttam még itt Hannah-t 
-Igen azért. Gondolom láttad a reggeli újságot ugye?
-Igen láttam
-Gondolom vele is beszéltél róla ugye?
-Hát igen.
-és milyen  volt a reakciója? -már egyre kényelmetlenül éreztem magamat a beszélgetésünk közben de próbáltam mindegyikre válaszolni.
-Azt hogy semmi gond és amikor megmondtam neki hogy nem szeretném őket szétválasztani meglepéen furán vette és azt mondta ha vissza jön a pályáról akkor majd beszélünk még.
-Na látod nincs mitől félned és rám számíthatsz mindenben.
-köszönöm -és megöleltük egymást. Közben megérkezett Seb is. 
-Na látom ti már jobban megismerkedtetek- mondta mosolyogva.
-Mit szólnál ha bemutatnálak még egy-két embernek na?
-Rendben van mennyünk-azzal elmentünk.
Miközben mentünk elkezdtünk beszélgetni:
-És honnan tudták az újságban hogy magyar vagyok?
-Hát ezt az apró részletet én is onnan tudtam meg. Egyébként meg mindent kiszagolnak ezen nem mell meglepődni.
-Ja értem csak tudod én nem vagyok hozzá szokva. -mondtam kicsit gúnyosan. Ezután mindketten nevetni kezdtünk. Olyat éreztem most vele mind még senki mással. Közbenn Seb megszóllt
-Na itt is van mindenki. Ivett ő itt Christian Horner a csapat főnk, Adrian Newey neki köszönhetjük ezt a csodás autót ,Britta Roeske ő a sajtószóvivőm és persze a csapattársam Mark Webber..
-Örvendek.-fogtam kezet mindenkivel.
-Akkor nem is zavarunk tovább sziasztok.-fogta meg a kezem és ráncigált el.
-Ezt most mért kellet ez azért nem volt szép otthagyni őket.
-Nekem sokkal jobb ötletem van nekem lesz még egy edzésem addig te menyél haza öltözz fel szépen és elviszlek vacsizni és közben beszélgetünk jó? -nem is engedte hogy válaszoljak neki otthagyott. Miközben indultam megkeresni Dórit azon gondolkoztam mennyire össze vagyok zavarodva nem vagyok tisztában az érzéseimmel, de ahogy észrevettem ő sem. Vajon igaza volt Tomminak hogy tetszem neki, vagy abban hogy ő nekem akár hogy is lehet azt kel most tisztáznom magamban hogy vajon mit érzek én?

3 megjegyzés:

  1. Szia Ivett! :))
    Waaaah! :D Nagyon jó fejezet lett! *_* Hát igen, tényleg ilyen lennék veled, bíztatnálak hogy menny el! Még jó hogy nem maradsz otthon! :P
    Seb meg állati cuki! :)) Hanna egy kicsit zavar, de az az érzésem, hogy nemsokára kikerül a képből! :)) Remélem igazam lesz! Nagyon jó lett! Puszi:
    Dóri.

    VálaszTörlés
  2. nagyon szuper lett :D Hanna nemsokára repülhet Seb életéből.xD ezt köszönjük a drága Tomminak :P remélem,hogy Seb szemét is felnyitja,hogy ott kéne hagyja hannát Ivett miatt :D várom a folytatást.amúgy nálam is fennvan a folytatás :P

    VálaszTörlés