2011. október 26., szerda

5.fejezet: Egy új kezdett

 -Szia de jó hogy megtaláltalak, el se tudod képzelni hogy mi történt velem. 
-Na mond nagyon izgatottá tettél? -láttam az arcán az izgalmat és a kíváncsiságot.
-Hát Seb elhívott vacsizni -nagyon boldog voltam miatta.
-Na látod azaz újság se zavarta nem kellet volna félned. 
-Tudom olyan boldog vagyok.
-Na siessünk vissza és segítek felöltözni,te meg útközben elmondasz nekem mindent hogy mi történt veled ma rendben?
-Rendben -és elindultunk a szálloda felé én pedig elmeséltem mindent hogy mit mondott nekem Tommi és hogy Sebivel is milyen jól elvoltam.Mikor beszálltunk volna egy taxiba utánunk szaladt Seb:
-Várj Ivett. De jó hogy még nem mentél el csak azért kereslek mert nem tudom hogy hova mennyek érted és a telefon számodat is elszeretném kérni persze ha nem baj?
-Nem dehogy is baj tessék.
-Sebastian gyere már! -szóltak neki bentről.
-Akkor este szia
-Szia -és futott vissza.
-Te jó ég tudtad hogy te vagy a világ legszerencsésebb embere?
-Igen tudtam -és vissza néztem az ajtó felé ahol bement és azon gondolkoztam hogy jól tettem-e azt hogy elfogattam a meghívását.
Megérkeztünk a szállodába  egyből elkezdtem készülődni persze Dóri is segített kiválasztani a ruhámat és megcsinálni a hajamat. Nagyon izgatott voltam hogy hova fog elvinni.
-Nem baj hogy itt hagylak lemegyek eszek valamit?

-Persze hogy nem már csak annyi a dolgom hogy megvárjam, és köszönök mindent.
-Nincs mit erre vannak a barátnők.-Nem sokra rá hogy elment kopogtatnak az ajtón. Nagyon izgatott lettem és nehezen de kinyitottam az ajtót. Nagyon meglepődtem mikor megláttam hogy Tommi áll az ajtóban.
-Szia hát te elég idegesnek tűnsz -nagyon meg ilyedtem mikor megláttam az arcát
-Hát igen az is vagyok De ne aggódj.
-Hol van Sebastian? Történt vele valami?
-Azért jöttem hogy elmondjam üljünk le és beszélgessünk. 
-Rendben de gyorsan mond el hogy mi történt aggódok
-Semmi baja nem történt legalábbis testileg nem csak tudod Hannah és közte nincs minden rendben mikor végzet a második szabadedzéssel elment Hannahoz mert már régen látták egymást még így is hogy most Sebastian is itt van, na de a lényeg az hogy Sebastian be ment hozzá és látta egy másik férfival csókolózni.
-Jesszusom hogy tehet valaki ilyet egy ilyen rendes fiúval nem érdemli ezt meg, szegény Seb most biztos ki lehet.
-Hát igen nagyon ki van
-És én hogy kerülök a képbe? Mit tudok segíteni?
-Ezért jöttem ő nem tudja hogy én itt vagyok de muszály volt eljönnöm. Azt szeretném hogy menj el hozzá és próbáld meg vígasztalni beszélgess vele egy kicsit és ápolgasd a lelkét.
-Én? De mért pont én nem értem.
-Csak azt ne mond hogy elfelejtetted hogy miről beszéltünk ma? Meg szerinted mér hívott meg ma vacsorázni? Folytassam?
-Jól van na nem kell folytatnod értem a célzást.
-Akkor eljössz velem hozzá?

-Nem tudom mi lesz ha elküld azt nem szeretném.
-Nyugi nem fog  ismerem elég jól. Te vagy az egyetlen ember aki eltudja feledtetni vele. Na?
-Rendben menjünk.
-Akkor fogd a táskád és menjünk nem jó sokáig egyedül hagyni a végén valami bajt csinál.

7 megjegyzés:

  1. jó lett :) Seb nem érdemelte meg,hogy Hanna megcsalta!Remélem,hogy Ivett meg tudja vígasztalni és nem fogja elküldeni.várom a folytatást ;) pusz

    VálaszTörlés
  2. köszi :) és nem fogja elküldeni:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Ivettem! :))
    Nagyon jó fejezet lett! :D
    igazából nem lenne gond ha valóban ez lenne a helyzet
    mmint hogy hanna megcsalná Sebit és jönne nekünk egy olyan cuki csaj mint Ivett te)még bírnám is a helyzetet... meg hát szegény Sebi de innen jön az új kezdet...kicsit megijesztettél vele, hogy seb ilyen szomorú...aztán kíváncsivá is tettél hogy mi lesz... Ivettnek sikerül -e megvigasztalnia mert remélem igen! :)
    Gratulálok hozzá! Siess a következővel! Imádom a történetet! Hajrá Ivett, hajrá Sebi! Egy pár lesztek! ;) Pussz <3

    VálaszTörlés
  4. Köööööösziiiiii Dórii szeri <3 :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Jó kis fejezet lett! Szegény Sebit nagyon sajnáltam és kíváncsi leszek a következő fejezetre is, hisz jön a megvigasztalás! :) Remélem minél hamarabb hozod a következő fejezetet! Már várom! :)
    Puszi
    Zsömi

    VálaszTörlés
  6. Jaj igen amúgy megérkezett a következő fejezet! Kukkants be és kiv vok a véleményedre is! Szia Puszi

    VálaszTörlés
  7. Persze megnézem és köszi :)

    VálaszTörlés